Kızlar selam,
doktora son gidişimde kist olduğunu söyledi ve gitmesi için 1 aylığına ginera doğum kontrol hapı verdi. Ben başlarda düzenli kullandım ancak sonra kullanmak içimden gelmedi ve saldım çünkü artık hamile kalmak istiyorum. Bunun yanı sıra 12-15 gün kadar soğan kürü içtim. Bir sonraki adetimi bekliyorum doktora gitmek için bakalım. Sizce yanlış mı yaptım ?