AhseninAnnesii Insulin ignesi kullanmak zorunda kalan oldu mu? Hangi bolgenizden yapmanizi onerdi doktorunuz?
Halime90 AhseninAnnesii kullanıyorum . Göbek kol ve bacakdan önerildi ama ben değişimli koldan yapıyorum.
Halime90 AhseninAnnesii göbekden isterseniz , göbek deliğinizden daire çizin elinizle yani, o daire içerisine bir yere yapıyorsnz ama göbekden cesaret edemedim hep sağ yada sol koldan yapıyrm . Bir hafta saf ise ikinci hafta soldan.
AhseninAnnesii Begum-yktnvr4 gobekten onermedi mi peki, gobek daha kolayima geliyor da. Ben sormayi unuttum
Begum-yktnvr4 AhseninAnnesii yok göbek önerilmedi kol ve bacak söylendi ben en rahat bacaktan yapıyorum 1 hafta 1 bacak 1 hafta diğer bacak
AhseninAnnesii Begum-yktnvr4 aynen bende sabah aksam oldugu icin sabah isyerinde bacaktan yaparim aksam esime koldan yaptiririm diye dusundum