sultankasmusti Slm kizlar vajjnal girisimde aniden batma yaşıyorum canim yanıyor 31 haftalık gebeyim yaşayan varmi aceba neden oluyor?
Elifderin34 sultankasmusti bn 33 haftalığım benim de öyle ama benim bebek aşağı inmiş kanala girmiş o yüzden çok batıyor sizinki başka sebepten olabilir doktorunuza sorun
Zuzu6901 sultankasmusti ben de 33 haftalık hamileyim arada sizi giriyor o kısma canım. İğne batması gibi anlık. İnsalalh normaldir
Elifderin34 sultankasmusti evet kanala girerse doğum yakın demektir ben doğumu geciktiren iğne ilaç kullanıyorum bakalım inşallah sizin öyle bir şey yoktur gecikmeden doktora gidin
sultankasmusti İnşallahh canım 29. Haftaya kadar erken dogum olamasın diye progestan kullandım ilk gebeligjm kayipla sonuçlandı uzun ugraslar sonunda gebe kaldım çok korkuyorum bunada bisey olacak diye