Selim_Alparslan Güzel ve kaliteli bir şey almak istiyorum oğluşuma , salonda vs yanımda taşımak için alan var mı ?
Edddaaa Selim_Alparslan ben modastra diye bi marka aldım yastığı da var ama ek yanında hediye olarak emzirme önlüğüde göndermişler 110 ya da 120₺ gibi bişeydi, ürün çok güzel kaliteli ve diğer babynestlerin ayak uç kısmı dar bu markanınkiler öyle değil
Fulyaber Selim_Alparslan Canım İnstagram da Babynestim diye sayfa var ordan bakabilirsin bende ordan sipariş verdim..🤗🤗
Pinar38 Selim_Alparslan baybnest değil de bebek yatağı düşünür müsün daha şık daha güzel ilk bebeğinmiş bi de ben yaptırdım geçtiğimiz hafta geldi harika bir işçilik harika bşey biraz maliyeti uçuk ama değer bence aymira tasarım veya aysena tasarım instgrmda bi bak derim
Cansueliz Selim_Alparslan ben aldım çok güzel https://www.babynest.com.tr sabırsızlıkla kullanmayı bekliyorum
cananbasara https://instagram.com/haticeteran_babynest?utm_source=ig_profile_share&igshid=1tk63eervre4e ben bu siteden aldım çok memnun kaldım bi bakabilirsin
Arenbebek Orjinal patentli yerden al canim , baybnest inst adi . Ben ordan aldim genelde herkes ordan yaptiriyor cok guzel yumusacik