Kızlar 35 haftalık hamileyim ortalama iki haftadır ayaklarım şişmeye başladı gözlemlediğim kadarıyla çorap geldiğimde çok oluyor sizinde başınıza geldi mi mesela varis çorabı tarzı bir şey mi tercih etmem gerekiyor çorapsız sıkıntı yok ama giyince çok şişiyor