Simseknur Yarın 40+6 olacağım . doğuma gidecem sezeryan mı suni sancıyla mı olacak orda karar verecez . Bu süreçte süt olması için , gaz problemi yaşamamak için gbi gbi durumlar için önlem amaçlı neler yapabilirim paylaşır mısınız
cansel0107 Simseknur normal mi gözüküyor neden sezeryan mı normal mi dediniz dogumunuz neyi gösteriyor normalde bende 40 haftamdayım normal gözüküyor ama daha çatı muayenesi bile yapılmadı
sersss Simseknur sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebeğini inşallah canım ben de senin gibi gideceğim pazartesiye kadar bebiş gelmezse
BBuseY Sezeryan sonrası süt gelmesi için : bol su, ve rezene çayı, Baş ağrısı olmaması için : bol yürüyüş bol sıvı alımı kahve Gaz sancısı olmaması içinde : posalı içecekler Arkadaşımdan biliyorum 🤗🤗
Simseknur cansel0107 40+6 dayım doktor artık bekleyemeyiz dedi . Çatı muayenesi yapıldı bebekde bende gayet iyiyiz ama Hiç açılmam yok sancı da yok . Dedi istersen suni sancı verelim ama 24 saat sancı verip gelmeyen hastalarda biliyorum dedi . Çünkü geleceği varsa gelirdi şimdiye dedi . İstersen de direk zorunlu sezeryan yapalım dedi . Bende dedim bekleyelim son ana kadar işte yarın son gün artık kuzum da gelmiyor maalesef . Artık orda karar verecez dedik
Kosoz Simseknur benimde aynı durum açılma yok sancı yok 40+4 deyim rahim hala yukarda. Alttan açılma olmadan doktorum suni çekmenin anlamı yok dedi cünkü hiç açılma yok yarın Allah izin verirse sezeryan olacağım sabahtan. Dularınızı beklerim🙏
cansel0107 Simseknur ay inşallah 🙏 rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah gönlünce doğumun olsun yarın bol bol çöemlir gibi eğil kalk hurma ye belki açılır bende normali. Çok istiyorum ama hayırlısı ne ise o olsun
sersss Simseknur bana da doktorum duruma göre bakacağız suni olmazsa sezaryen dedi ama ben de korkuyorum açıkçası suniden suniyi çekip sezaryene dönenleri duydum çünkü hep
minikoglummm Kosoz denemeyi düşünmediniz mi gene de suniyi 3 4 saat en azından 🙏 hayırlı güzel doğumlarınız olsun. Bana da açılma yok doktor sezeryan önerdi suniyi tercihime bıraktı ondan sordum