Adet zamanımdayım geçen ay 3 gün sürdü. Bu ay da 2 gün sürdü pembe lekeleme şeklinde. Bugün doktora gittim ultrasona koydu baktı. Yumurtalıkların çok güzel tertemizsin dedi. İdrar ve kan verdim sonuçlarım da tertemiz. Beta 0.1 çıktı gebelik yine yok maalesef . Ama aşırı kasık ağrısı ve bel ağrısı çekiyorum ve midem de bulanıyor 😓