Ben doğum yapalı 1 ay oldu orada. Hiç memnun kalmadım. Mahvettiler beni. Normal doğum istiyordum. Zaten devlette buna zorluyor öncelikle. Sürekli alttan muayene ettiler açılma var mı diye. Doktorun biri diyor ki öteki doktora “ben anlayamadım bir de siz bakın” öteki de bakıyor. Ne olduğumu anlamadım. Hemşireler bir tuhaftı. Sanki bedavaya bakıyorlar. Doktorun biri diyor hareket et,yürü , çök, kalk. Hemşire geliyor kalkma napıyorsun sen. Tuvalete gideceğim diyorum anca geliyorlar. Wc ye gittiğimde napıyorsun sen kendi başına kalkma diyorlar ee altıma mi yapacaktım. 2 gün yattım doğum olana kadar. Tam bir rezillikti.5cm den yukarı açılma olmadı. 24 saati de geçti. Hala sezeryana almadılar. Yalvardım. Yarın sabahta olmazsa açılma olmazsa o zaman alırız dediler. Gece 1 de aldılar sezeryane. 2 günde doğumdan sonra yattım. Rahattı. Bebeğim yanımdaydı. Temizlik görevlileri kendi canları ne zaman isterse o zaman geliyor. Hemşire çağırma butonu var ona bastım serum yeri kolumu acıtıyor düzgün takın diye çünkü morarmış. Gelmiş bana diyor ki bunun için mi çağırdın bebeğe bir şey oldu sandık diyor. Birazdan geliriz dedi gelmedi kolum mosmor oldu. Tamam korkmuş olabilirde tekrar neden gelmedi ve o buton çağırmak için değil mi?
Odalar tek kişilik özel oda gibi. Merak ettiğiniz başka bir şey varsa sorabilirsiniz.
Bunların dışında bir kadın doğum yapıyor. Kola içiyorum ve ailesini arıyor. Kadın Doğum yapalı 40 dakika olmuş ailesine haber verilmemiş. Güya haber veriyoruz diyorlar.
Benim aileme de haber verilmedi. Onlar aşağıda ben. Yukarıda rezil oldum. Zorla kaç kere eşimi yanımda istiyorum diye bağırdım. Eşimi 2 saate bir yanıma gelmesine izin verdiler. Yoksa şikayet edecektim. Hatta çıkmak istedim ama özel hastane kabul etmedi daha önce muayene olmadığım için.
Memnun kalanlarda var hastaneden ama ben kalmadım. Görünüşte mükemmel ancak kandırmaca. Hatta doktor eşime dedi ki eğer bu hastanenin eksiklerini bilseydiniz getirmezdiniz dedi.