Benim de 6. Haftada kanamam olmustu ve bu yuzden kullandigim progestan fitil sebebiyle yaklasik 2 hafta sonra inanilmaz rahatsiz eden bir mantar sıkıntısı basladi. Doktor bu sefer de mantar icin fitil verdi. iki kez kullandim yalnizca ve mantar 1 haftada gecti. Benim kendi evde uyguladiklarim, guzel doğal icerikli ve guvenli bir sirke bulup her sabah ac karna su ile icmek, sut ve undan mumkun oldugunca uzak durmak ve probiyotik tuketmek(yogurt, olgun muz vs), gunluk pedler sentetik içeriyor- gunluk ped kullanmayi birakmak ve pamuklu ic camasiri giyip sık sık degismek (bazen gunde 10 dan cok sefer degistigim oldu) disari bile ciksam yanimda bir poset camasir gezdiriyordum. Evin icindeysen uzun bir elbise ile gezebilirsin mumkun oldugunca o bolgeyi havalandir ve terletmemeye calis. Dus jeli vs kullaniyorsan onun yerine dogal bir defne sabunu oneririm. Sirkeli su ile yikamak da iyi geliyor tavsiye ederim. Cok zorlu gecen 1 haftaydi dedigin gibi geceleri uyutmuyor. Umarim senin de cabucak gecer.