Yeso59 fazla ağrı kesici içmesen iyi olur bol bol dinlen benim ilk olduğunda bilmiyordum çok yordum kendimi sanki rahmeti asagi çekiyorlar gibi hissediyordum canım çok yanıyordu kimsede yoktu yanımda eve gelir gelmez yemek iş derken çok hirpalandim psikolojik olarak sonra çöktüm dikişlerin kendi kendine gidince rahatlicak ılık duş al agrini kaslarını gevşetir burdan fotoğraf atmayı bilmiyorum dogum dan iki üç gün sonra kilotlu korse giymek çok faydalı 2.defa hamileyim aldim kendime çok iyi toparlıyor hem rahim çabuk toparlancak destek aldığı için alttan yukarı doğru hemde o doğumdan sonraki kalan göbek erisin diye tavsiye ederim