minnieme ben önce dalinin bebe yağı dalinin vazelini az bi zeytinyağı az bi arko krem karıştırdım hepsini 16.haftamda sürmeye başladım o karışım bitti şimdi sadece dalinin bebe yağı kullanıyorum o bitince uni babyninkini alacam ama yararı olur mu bilmiyorum, aslında lierac ve bio oilden çok memnun kalanlar var ama çatlamalar genetik diyorlar sürsende çatlayacaksa çatlar diyorlar bende o yüzden o kadar para verip almadım açıkcası çünkü anneminde çatlağı var fazla değil ama yinede var bende çatlayacağımı düşünüyorum 21.haftamdayım şimdilik yok çatlak ama ilerde olursa bilmem :)