Mucizem-34 15 haftalık hamileyim en sonra 10 gün önce kontrole gittim herşey yolundaydı ama dünden beri göğüslerim ağırmıyor kasık ağrılarımda yok acaba bebeğime bişey olmuş olabilirmi
BBuseY Mucizem-34 bizim 28 hafta olcak kaç haftadır hiç göğüs hassasiyetim yok 🤷🏻♀️ Normal canım bu şekilde olması . İlk haftlarda çok beliriyor sonra geçiyor üçüncü tremesterde tekrardan geri geliyor 🌸
Tubatgn Mucizem-34 Bu bebeğin sağlıklı olup olmamasıyla alakalı değil tamamen sizin vücudunuz ve hormonlarınız ile alakalı benimde ağrımıyor ama bebeğim sağlıklı 🌠🤗
Yildizayz Mucizem-34 benimde öyleydi kuzum korkamana gerek yok ilk aylarda ağrı oluyor ama kendiliginden geçiyor kusma göğüs ağrısı kasık ağrısı ama tabi üçüncü trimestir da geri başlıyor 🙏korkamana gerek yok için ferah olsun 🥰
balkizinbebegii Mucizem-34 çok normal belirtiler zamanla geçebilir bazen gelir gider bir sıkıntı olduğunu göstermez endişelenmeyin 😇
123esr_ 9+ 5 haftalık hamileyim benimde göğüs hassasiyetim önceki gibi değil neden geçti sanki bi iki gündür ?
Evinamin031120 Ben aşırı göğüs kaşık ağrısı yaşayan biriydim o haftalardan beri daha yok bi süre sonra belirtiler değişebiliyor
Pnr60 1 trimester de bende de vardı 2 trimester de hiç birseyim yok ne hassasiyet ne ağrı , 3 trimester de tekrar gelir diyorlar bakalım 🤭