Ummu1234 Kızlar merhaba ikili taramaya girdim geçen hafta ölçümler normal çıktı ama kan biraz yüksek çıkmış çok üzüldüm perinatolojiye randevu aldık böyle olanlar var mı moral olursanız sevinirim
Asy1 Merhaba bnm de testim Yüksek riskli çıkmıştı doktorum perinatolojiye yönlendirmıstı orda ölçümler normaldi ama hamileliğim hep acabayla gecti 1 hafta önce doğum yaptim ve bebeğim cok şükür sağlıklı sizi çok iyi anlıyorum
Ummu1234 Asy1 gerçekten hamileliğim bugün bana zehir oldu hep mutlu çıkardım odadan Down olsada önemli değil ama bakımımı zor özel çocukların o yüzden çok üzülüyorum
BBuseY 2 Li tarama 3 Lü tarama testleri net sonuç değil canım olasılık testleri. Stres yapma boşuna ki bunu doktorda söylemiştir size . İnş güzel haberler alırsınız 😍
Ummu1234 BBuseY evet söyledi çok teşekkür ederim içim rahatlıyor böyle okuyunca cuma perinatolojiye gidicem uzman bi doktora inşallah güzel çıkar sonuçlar🙏🙏
BBuseY Ummu1234 sen stres yapma 🤗ablamın üçüncü çocuğuna down sendromu dediler bebeği alcaz dediler ablam aldırmadı maşallah minnoşum okula başladı çokda sağlıklı ..