Udu Ya sıkmıyorumda birakiyorum ozellikle hapsuruyorum ama cok aciyo karnim sizede böyle oluyomu ? Bunun cozumu var mi nasil yapcaz 😭😁
TTtutku Udu grip değilde vücutta kan hacmi arttığı için damarlar sıkışıyor ondan fazla kan akışından kaynaklı
Udu TTtutku aaa ilk defa duydum bende diorum arada bi gelip gidio grip desen degilim alerji desen degik