Kedisi olan sevgili annelere bir sorum olcak 🙏🏻 benim 2 yaşında minnoş bir ev kedim var. Cins kedi scottish cinsi. kedimin tek kötü yanı aşırı tüy dökmesi 😢 bugüne kadar en kaliteli mamaları da verdim, tüy dökülmesine karşı vitaminleri de denedim, en iyi kedi maltlarını da verdim lakin ne yaptıysam bu aşırı tüy dökülümünün önüne geçemedim. Şimdiye kadar çok önemsemedim fakat şimdi 38 haftalık hamileyim yakında oğluma kavuşucam. İşin açığı onun için çok endişeliyim. Tüyler oğluma bir zarar verirse diye. Öyle böyle bir dökülme değil ama geçtiği yerde kendinden bir tane daha kedi yumağı bırakıyor resmen. Ama tabi kedim aşılı ve veteriner takibinde. Size sorum siz nasıl baş ediyosunuz tüylerle? Bebeğinize yaklaştırıyor musunuz kedinizi? Bebeğime bir zarar gelir mi tüylerden?
Not: kedimi de başkasına vermek/sahiplendirmek istemiyorum çünkü oda evladım gibi oldu onada kıyamıyorum 😢❤️
Lütfen varsa bi çaresi yardımcı olun kafayı yicem yoksa 🙏🏻