Ayse_3434 fatmaa37demi5 bende doğumumu bekliyorum çıkartmak içik kendinin ve bebeğinin kimliğiyle başvuru yapıyorsun hemen veriyorlar zaten
Deletedmom_27 senin ve bebegiinin kimligi ile basvuru noktasindan alabiliyorsun 2 dkda cikarip veriyorlar foto varsa getir yaninda yoksa orda cekiyorlar ama vesikaligin daha guzel cikar kolay gelsin
Deletedmom_27 Gzdtrtl istanbul belediyesi akbil annelere ozel ucretsiz 0-4 yas arasi bebek annelerine