Kızlar canım biraz sıkkın kızım nefes alırken hııkk gibi sesler çıkarıyordu kalbe yonlendrimislerdi gittik bugün kalbinde delik var dediler her bebekte görülebilen bişey zamanla kapanır dedi bide kalbinde kılcal damar gördüm akciğere bağlı dedi bir sorun olmaz dedi ama görmem lazım 3 ay sonra tekrar gelin dedi çok üzüldüm çok canım sıkkın başına gelen oldu mu 😞