Ysonmez Kızlar ilk gebeliğim , bebek arabası konusunda kararsızım çok çok yüksek fiyatlı bir ürün istemiyorum daha çok fiyat-performans ürünü istiyorum . Mesela ana kucağı İçin babybjorn tercih ettim . Önerilerinizi bekliyorum 🌸
Smyye1B Ysonmez Ben Baby Care marka kullanıyorum tam fiyat performans markası manevraları vs. Gayet güzel hantal değil trevel sistem olmasına rağmen hacback arabamın bagajına sığıyor
Busraaaa35 Ysonmez bagi easyfold 2 aldım, kardeşim 2 yıldır sürekli kullanıyor ve çok memnun ben de beğeniyordum, indirimde görünce tercihim o yönde oldu tavsiye ederim
Rumuz123456 Ysonmez kanz s go aldım travel sistem henüz kullanmadık ama travel olmasına rağmen hafif. İnşallah memnun kalırız
Ysonmez Busraaaa35 aslında ona da baktım ama bir arkadaşım kanz kullanıyor (yine benzer fiyatlarda) o da çok memnun . Çok zor karar vermek 🥺
Busraaaa35 Ysonmez aynen çok zor o yüzden emin olduğum bir model alıp çıktım,aslında bagi Neo daha hoşuma gitti ama eşim bunu beğendi aldık çıktık hiç kafa karıştırmadan. Kanz da kullanan çok aslında