Hayatbilgisi Kizlar adetime daha 13 gün var dünden beri karnım da belim de kasıklarım da adet olcakmisim gibi ağrı var . Sanki böyle oldum olcam gibi yani adetime de çok var neden böyle acaba ? Belim de sancilaniyor neden olabilir
yinehamile Hayatbilgisi adetine çok varmış o yüzden aklıma idrar yolu enfeksiyonu geldi, kasıktan bele vuran ağrı,akıntı, idrar yaparken yanma idrar renginde koyuluk v.s bunlardan bir iki tanesi varsa bi doktora görün.
Hayatbilgisi Deletedmom_27 Benimde yumurtlama günüm geceli iki iç gün oldu da şimdi baktım 2.3 damla kan gelmiş
Hayatbilgisi esmerella37 canım yumurtlama zamanım iki üç gün önceydi . Şimdi baktım 3.4 damla kadar kahverengi akıntı geldi . Ondan öncede çamaşırıma beyaz akıntı gelmiş
Hayatbilgisi Nasibe_34 bilmiyorum ki valla tatlım korunmuyoruzda. Şimdi baktım 3.4 damla kadar kahverengi akıntı geldi . Camasirima da beyaz akıntı gelmiş
esmerella37 Hayatbilgisi suan sanmıyorum yerlesme degildir kuzum adet gunu gecince test yao genede adet olmazsan
Hayatbilgisi esmerella37 bat 10 canım şimdi baktım da 10 günüm varmış daha adetime 13 gün değil . Bakalım ya hayırlısı
Hayatbilgisi esmerella37 bacaklarım da sancilaniyor . 5. 6 ay önce kimyasal gebelik geçirdim ondan da korkuyorum biraz . O zaman da bacaklarım da sancilanma çok olmuştu .