Yusufayazin__annesi kremli şampuan kullanabilirsiniz 2si bi arada, ben pantenenin 3ü bi aradayı kullanıyorum nem terapisi diye süper, ama banyodan çıkınca saç spreyi kullanıyorum morfosenin mavi fön suyu bide yeşil fön suyu var sanırım morfoseydi bi an hatırlayamadım ama hem kokularıda süper önce saçıma sonra tarağa sıkıp tarıyorum baya güzel açılıyo saçım hiç acıma olmuyo yağ gibi kayıyor saçım :)