Melikeak01 eczanede dulcasoft diye bir şey satılıyor hamileyken de kullanılabiliyor kullanın bir kere suya katıp içiyorsunuz ishal falan yapmıyor dışkıyı yumuşatıyor çok tavsiye ederim bana da doktor vermişti hamileyken de içmiştim o kadar güzel bir şey ki dua edersiniz ama reçeteye gerek yok parayla alıyorsunuz