Ipek0204 Merhaba 9 haftalık hamileyim tansiyonum yüksek bu günlerde benim gibi problem yaşayanlar var mı acaba
Summerwine Ipek0204 benim o haftalardan beri hep 13lerdeydi en son 14 gördüm ama heyecan kaynaklı olmuş 1 saat sonra 12 ye düşmüştü.Simdi evde sürekli takip ediyorum doktorum öyle söyledi