Sehersngl 17 haftalığım rahmim kaslarım çok ağrıyor her hareket halinde yattığım yerden kalkarken, yürürken falan. Normal mi acaba normalde böyle ağrımazdı haftaya kontrolüm var ama çok korkuyorum.