34 de gittigimde 1 cm acılmam vardı ve sancım çıkmıştı sancıyı önleyip eve gönderdiler hap kullanıyorum adalat ama şu an öyle bi kasılıyoki rahim üstü kramplar giriyo acaba neden öyle oluyor yalayan varmı ağrılarım 2 gün geçmişti şimdi tekrar başladı çok kasıkıyor ara ara