Kızlar 39. Haftadayım. Bugun kontrole gittim bebek hiç inmemiş ve acılma yok. Doktorum alttan muayene etti bir cm lik acılma yapıcam dedi.canım yanmadı ama baya ileri gitti hissettim onu. Sonrasında tuvalete gittim. Camasırım da ıslaklık vardı ama akıntı ya da o sürdügü jel gibi değildi. Baya normal su gibi ıslaklık. Cıkarken hastaneden söyledim. Bana turnusol kagıdı verdi hemen orda koydum eve geldim. Mora ya da maviye dönerse söyle dedi. Mora dönmüştü baktıgımda bi tane daha denememi istedi simdi ikinciyi koydum. Varmı basına gelen, bilgisi olan ?