BeyzZaA Kbrtsn doktorunu değiştir en iyisi sen güzel bi özel hastaneye git o doktorda ayaklı kötü haber gibiymiş biraz umut verir insan be duyulmamasıda normal olabilir genelde 7 .haftada gel derler ben 6.haftada gidip bebek görüldüğünde doktor çok küçük kalp atışı duyulmaya bilir demişti
Tgbs Kbrtsn hemen doktora gitme 1-2h hafta bende 7+5 ti duydum 6 haftalıkken gittim doktor erken dedi 10 gün sonra gel dedi Bebeği gördüysen kalp atışı için biraz bekle allah sağlıklı bir evlat nasip etsin ❤️