Arkadaşlar bebek olmadan önce 30 yaşında tıbbı laboratuvara test verdik herşey normal çıktı şimdi 33 yaşındayım ikili testim ense kalınlığım normal ama üçlü testte yaşımdan dolayı riski var dediler amniyosentez önerdiler yaptırmak istemiyorum bebeğn gelişimide normal bu durumu kendi yaşayan etrafında gören duyan varmı devlet riskli dedi hiçbir açıklama yapmadı zaten çıldırdım özelde ise bebek bize göre normal yüzde ikilik bir sendrom payı var dedi bugün öğrendim bugünde bebeğin cinsiyet partisini yapacaz ağlıyorum boyuna annemler gelecek nasıl yalandan mutlu olucam onuda bilmiyorum