Annelerim merhaba benim 8.haftadaki tahlillerimde sonucum düşük çıkmıştı problem yoktu iki gün önce tekrar tahliller yapıldı ve TSH 4.3 çıkmış doktor ilaç kullanman lazım dedi. Aradaki 4 aylık zamanda bakilmamisti belki hep yüksekti bu zamana kadar. bebeğe zararı olmuş mudur bu beni çok tedirgin ediyor