ilaydaizmir 9 ay 2 gunluk hamileyim bugün 5 6 damla kahverengi akıntı geldi. Yarın doktor kontrolü var ama şuan içim sıkıldı bir şey olurmu diye çok korkuyorum. Bunu yaşayan varmi
Cigdem2506 ilaydaizmir canım elle muayene olduysa normal çünkü benimde her elle muayene olduğunda kahverengi lekeler oluyo