3 4 gündür oğlumun hareketleri çok azaldı hiç yok neredeyse nst de bağlanıyorum kalbi atıyor ama karnımda hiç hareket etmiyor deli olucam eskiden hiç yerinde durmazdi şimdi kullandığım ilaçlardan mi acaba yeni yeni kullanmaya başladım progesteron fitil adalat bide ciğer geliştirici iğne yapıldı iki doz . Psikolojim bozuluyor sağda bir anda toplanıyor 15 dakkika da bir canım çok yanıyor başka da bişey yapmıyor gün içinde kendini sürekli topluyor çok korkuyorum bu durumdan