Senacnl Kızlar ellerimde uyuşma ve karıncalanma hissediyorum bazen uykumda üstüne yattıysam eskiye göre ağrıyla uyanıyorum , araştırmama göre bi sendrommuş bu henüz doktora söylemedim . Aynı durumu yaşayan var mı
_almirasmom Senacnl bana doktor magnezyum verdı toz magnezyum cok ıyı geldı ıkı gunde uyusma karıncalanma gectı
Halimee1634 Ah ne çektim el uyusmasindan 😭 35+2 deyim hala çekiyorum karpal tünel sendromu dedi doktorum sağ elimin 3 parmağı uyuşuk genelde
Senacnl Halimee1634 ben normalde parmaklarımı hep kıtlatırdım şimdi yapamıyorum onu acıyor resmen zorlanıyorum , açıp kapatınca ellerimi bi ağırlık hissediyorum sanki uzun zamandır oynatamamışım gibi
Melek2424 Aynı sorun bendede var kızlar iş yaparken birşey yok teli elime alınca oturuyorum elimi koltuğa koyuyorum bakiyorum ellerim karıncalanıyor 😥😥
ilkanneyim06 Benimde 2 gündür sol kolum uyuşuyo parmak uclarıma kadar acaba benimde mi gebelikten dolayı