Ben 6 haftalikken cok yogun bademcik iltihabi yasadimm dktorum bin mg largopen yazmistiii 3 ayri doktora danisarak ictimm hepside sorun olmayacagini bebege gecen bi ilac olmadigini soyledi.kullanmamak daha riskliymis iltihap kana karisirsa bebek icin daha kotu sonuclanabilir