Kızlar bugün doktora gittim. Çok evhamlı ve pimpirikliyim çünkü ilk gebeliğim bebeğimin kalbi durması sonucu düşükle sonuçlandı. Doktor bebeğimin kalp atışını dinletti çok şükür 🙏🏻 hocam iyi mi diye sorduğumda evet iyi dedi. Ama bana yavaş geldi. Acaba üzülmeyeyim diye mi öyle söyledi sizce ? Yoksa ilk başlarda gerçekten yavaş mı oluyordu ? Bir de sonrasında 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Korkuttu beni, bu kadar erken çağırmasının sebebi riskli görmesi mi ? Ama kaç kere sordum iyi mi diye evet dedi. Yalan söylemezdi heralde demi kızlar ya 😩