İlk günden beri bende progestan fitil günde 6 tane kullanıyorum ,ayrıca hergün iğnesinide vuruluyorum, kan sulandırıcım var her gün kendim vuruyorum estrofem vitaminler kullanıyorum şimdilik bel agrısı ve kasık agrısı dısında bi sorunum olmadı inşallah yarında güzel haberler alırımda sizlerle paylaşırım🤲