ALynaa67 emziği bilmiyorum ama biberon bence gerekli yani ne olur ne olmaz durması lazım sezeryan olma durumunda plan veya plansız süt hemen gelmeyebiliyor o zamana kadar da hemşireler mama takviyesi yapabiliyor o zaman gerekli oluyor biberon zararı yok küçük bir şey zaten ben olması taraftarıyım