3 ay öncesi mecburi kürtaj olmuştum. 2,5 aylık bebeğimi kaybettim. Ancak doktor hemen hamile kalabilirsin hiçbir sorun yok demişti 2 aydır deniyoruz ama hamile kalamıyordum. Bugün başka bir Dr a gittim altta muayene etti ve rahim duvarında incelme olduğunu bu ay da büyük ihtimal hamile kalmayacağımı ve duvar incelemesinin iyi bişi olmadığını söyledi klomen verdi kullan ve pzt gel dedi. Başına böyle bişi gelmiş olan var mı? Kürtaj sonrası rahim duvarında incelme yaşayan falan var mı?