Gamzebaby ilk doğumum da ben benzer bir durum yaşadım 24 saatten fazla normal sancı cektim üstüne bir de 7 saat suni sancı açılmam ilerlemedi, bebeğim zaten kanala girmedi, suyum bitti, kızım kakasını yaptı, kalp atışları düzensizleşti sonra hop sezeryan. Normal doğum çok istiyordum hatta sezeryandan ödüm kopuyordu ama yavrum sağlıklı olsun inan doğum şeklinin bir önemi yok