beyzanur-ylmaz0 ben de geçenlerde öyle bi hastalık geçirdim, birkaç gün boğaz ağrısı ve akabinde 3-4 gün geçmeyen dehşet şiddetli öksürüğüm oldu. Boğaz ağrısı için doktorum pyhtorelief pastil tavsiye etti onu kullandım. Parol hiç içmedim. Her gün aklıma geldikçe kaşık kaşık bal yedim boğazımı yumuşatması için ve meyveye C vitaminine yüklendim. Hergün bir bardak ballı limonlu ıhlamur içtim sıcak sıcak. Tuzlu ılık suyla boğazıma gargara yaptım. En doğal şekilde atlattım yani çok şükür uzamadı ki kronik bronşitim var normalde antibiyotiksiz iyileşemem. Çok şükür geçti.