Perafeda Bu ay hiç korunmadık yumurtlama günlerinideğerlendirdik adete 10 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çıktı kan verdim negatif çıktı adete 10 gün kala kanda negatif görüp sonra pozitife dönen varmı 🥺
Analikonline Perafeda canım benim daha çok var. Bekle ben şüpheli ilişkinin üzerinden 10 geçince yapmıştım test cikmisi. Reglime 4 gün vardi
Jgtcfvuuvjvgk Perafeda benimde 16 günüm gecikti hiç bakmaya cesaret edemiyorum benimde başıma geldi hamile gibiydim 1 hafta gecikmisti ama kanda negatif çıktı uzme canını bol bol dua et üzülmek bile allahin gücüne gider allahin verdigi veya vermedigi herseye sevin
Fatmaldogan Perafeda evet böyle olan çok var ben yaşamadım ama arkadaşım da olmuştu 11 gün sonra test yapmıştı negatif çıkmıştı kan testinde baya sonra kese görülmüştü
Perafeda Analikonline gerçi o da doğru daha döllenme olacak da beta hah yükselecekte zaman lazım ben biraz acele ettim sanırım
esmerella37 Evt tanıdıgım var boyle olan testte pozıtıf gorup kanda negatıf gordu ve 1 hafta snra adet olmayınca bdaha gitti ve hamileydi 🥰🥰
Bussuusu hayalperest2310 benimde bugün yumurtlama ve çatlamadan sonraki 7. Günüm kanda negatif çıktı adetime 9 10 gün var
hayalperest2310 Bussuusu benim de adetime bir hafta falan kalmıştı hastaydım hamilelik şüphesi olabilir dedim kan vermiştim negatifti baya antibiyotik falan da vermişti almamıştım iyiki adetim geçtikten sonra vermiştim o zaman pozitife döndü
Bussuusu hayalperest2310 peki yumurtlamadan sonra kaçıncı gün dü negatif çıktığında hatırlıyor musunuz 😊
hayalperest2310 Perafeda valla bende şaşırdım normalde kanda çıkar derler cıkmadı hamile değilim herhalde dedim birgün verdikleri antibiyotikleri aldım sonra almadım ya hamileysem diye içime doğdu sanki adetim de geçtikten sonra önce testte çıktı sonra kan verdim pozitifti