Kizlar dun hastaneye yattim sekerden dolayi yatirdi bugun 36+5 bir hafta takibim altinda kal 37+3 oluncada suni sanci verecekler ve hastane yatinca baya stresli geciyor benim gunlerim dogum korkusu can skntisi dua edin lutfen sag saglim kavusayim bebegime ins.