414118 Kızlar 33 haftada bebeğiniz kaç kiloydu dün kontrolüm vardı bana 1kilo 900 gr biraz zayıf dedi sizin bebişler ne kadardı merak ettim
Asyaninannesi58 414118 benim de 32 de 1900 geldi birkaç gün öndeydi. Ben anlamadım bu doktorlar neye göre söylüyor🫢 bence sizin de normal zaten bundan sonra hızlı kilo alıyorlarmış
Melisasis 414118 33. Haftada 2kg dı bu kadar haftasıyla uyumlu bebek dedi. Size neye göre dedi bilemedim
Egelihatunn 414118 merhaba 32 +5 de gittim. 1900kusur dedi. Eğer normal dedi ise sıkınrı etme kuzum bana normal dedi.
Canancndn Rafaelli Benimde 32+4 te 2300 çıktı 2 hafta önde dedi. Kendisi bişey demedi ama ya normal doğuramazsam diye korktum kendi kendime
Ayse0289 Benimkide suan 32+4 ve 2 gun once kontrolum vardi 1kg930 ve gayet normal dedi doktorum. Bundan sonrasinda haftada 250 gr alir zaten hic de endiselenmene gerek yok 😇
Minare Canancndn benim ikinci doğumum olacak. 40i beklemeyelim. 22araliktan sonra bilmem hint yagi bilmem ne icirip baslatiriz doğumu dedi. Beklersek iri bir bebek dogumda zorlanirmisim
Egelihatunn 414118 neden öyle, dedi acaba bana bilgi vermiyor devlet hastanesi bakalım salı günü 35+5 olucaz Allah nasip ederse ne dicek bende merak ediyorum.