aygt hiçbir şey iyi gelmiyor 🥲 iki aydır çekiyorum daha da iki ay var doğuma Allah’ın izniyle, bulantılar bitti derken yanma başladı. O internetteki önerilerin hiçbiri zerre işe yaramadı mecbur gaviscon ilaç kullanıyorum, o bile bir saat anca tutuyor sonra yine başlıyor. Dakika başı da ilaç içemeyeceğim için çekiyorum ne yapayım 🥲 doktoruma söyledim rennie duo ilaç verdi o hiç işe yaramadı, gaviscon bir nebze daha iyiydi en azından.