KayraVeAnnesi_06 Sila66 Kolestaz var o yüzden zorunlu sezeryan olacağım ama tam tarihim belli değil haftaya düşünüyor doktorum
Eldgrn Sila66 bitiyor valla bende diyordum 180 küsur gün geçer mi geçti anlamıyoruz geçtiğini geçmiyor gibi geliyor şimdi de hızlı hızlı iniyor