incikinannesi Kızlar öğleden beri çok afedersiniz ishalim karnım ağrıyor benimle aynı durumu yaşayan varmı ne yapmalıyım 😔
ilaydaaltann_ incikinannesi 22+2 yim. Benim de arada oluyo. Yediklerimizden kaynaklı muhtemelen. Kabızliktan iyidir diyorum kendi kendime.
incikinannesi ilaydaaltann_ ağrılı olmasa dediğinize katılıyorum da karnım çok ağrıyor korkuyorum bebeğe bişey olucak diye
Qnl Salgın varmış kızlar dr unuza sorun ben hata ettim 5. Gün söyledim doktora bi şase söyledi ondan sonra düzeldim ama 5 günde kocaAaaaa bi hemeroid sahibi oldum :(