Tansura 39+5 haftalık hamileyim dünden beri sancı çwkiyoeum doktor yerleşme sancısı dedi nst de doğum sancısı sadece 1 kere göründü geri eve yolladı bu ağrıyı gerçek sancı gelene kadar çekwcek miyim yoksa geçecek mi