Buseufuk1531 ultrasonun bir zararı yok ki. Ben 39. Haftadayım. Erken doğum riskim vardı, suyum fazlaydı vs, önceleri ayda 2 kez gidiyordum. Şimdi her hafta gidiyorum. Doktorum görmek istiyor sürekli. Hatta doktor gördükten sonra canım biraz acısa ben kendim bile gidiyorum. 😂😂