Sila66 bence kişinin zayıflığıyla biraz da bünyeyle alakalı ben 42 kiloyla hamile kaldım herkes ilk gebelikte hemen hissetmezsin dediler valla 16. Haftamda hissettim hatta ben bile beklemiyordum o kadar erken hissetmeyi çok hafif hafif vuruyordu Şuan 21+1 im daha şiddetli ve net hissediyorum ama tam düzenli değil o yüzden bence bünyeyle alakalı ☺️