Ben ilk kızıma hamileyken çok ağır grip olmuştum. 8 yıl önceydi. Özel bi hastaneye gitmiştik.İlaç veremem ama sana bi serum takıcam toparlayacak dedi.içeriğinde ne var dedim sadece vitamin dedi. Gerçekten ertesi gün bomba gibi olmuştum. Çok iyi gelmişti.Dua ede ede bi hal oldum doktora. Şimdi doktorun işine gelirse takar gelmezse uğraşmıyor işte ber parolu gönder.