Selcann06 benim bi anda 7. Haftamda başladı yiyip içemedim bi süre hiçbişey serum taktırdığım oldu halsizlikten snra sadece tost yiyebiliyordm bi ara 😂 herşey kokuyordu buz dolabı bile eşim kapağını açsa ben içerden alıyordm o derece 🤭 13. Haftamda da bi anda geçti 🙃 yeşil elma kraker falan denedm ama çok faydasnı görmedm ben