Kızlar çok tatlısınızzz❤️❤️❤️ Vallahi bilmiyorum kızlar ben 5-6 ay önce bir düşük yaşadım 14 haftalıktı bu 3. Hamileliğim ama 2. Çocuğum bundan öncekinde de hemen çıktı bunda da anlam veremedim size sorim dedim amaaan sağlıkla gelsinler en önemlisi o 💕🌸 çok şirin oluyor böyle göbüş çıkınca ama yaaaa 😍😍😍🌸❤️